Bestuurssecretaresse/ Managementassistente 32-40 uur m/v

Midden Brabant met een klantgerichte en zakelijke dienstverlenende instelling. Afwisselende functie veel organisatorische communicatieve taken Flexibel in werktijden (minimaal 1-3 dagen aanwezig op kantoor, rest flexibel of thuiswerkend)    

Zeer goede prettige werkgever

Voor mijn  opdrachtgever  gesitueerd in Midden Brabant verhuisd per 1 Juni naar Tilburg, maar nu nog regio Midden Nederland. Ben ik op zoek voor een van de grootste brancheverenigingen van Nederland naar een allround managementassistente/projectsecretaresse. Op kantoor werken ca 80 professionals.  Deze opdrachtgever biedt hun klanten juridische dienstverlening, nemen het gehele secretariaat uit handen en verzorgen ook de gehele  financiële administratie, juridische zaken, marketing , communicatie en arbeid gerelateerde zaken. Bij deze opdrachtgever werken is zeer veelzijdig.   Als rechterhand van de verenigingsmanager ga je zorg dragen voor de alle secretariële zaken, rapportages en afronding van deze branchevereniging in NL.  Het is een zeer zelfstandige functie waarbij zeker ruimte is voor initiatief.  

Functie-inhoud

  Als rechterhand van de verenigingsmanager ben je spin in het Web bij het regelen en organiseren van alle voorkomende secretariële, administratieve en projectmatige werkzaamheden. Je bent aanspreekpunt voor diverse organisaties. Je hebt een zakelijke en klantgerichte instelling. Je bent sterk in het organiseren van vergaderingen en het stellen van de juiste prioriteiten.  Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig stellen van prioriteiten voor de opdrachtgever, regelen van afspraken met belangrijke relaties, correspondentie.  Coördinatie van de eigen werkzaamheden en de werkzaamheden van de secretaris, projectmanager, afdelingsmanager en/of directeur.  Mede verantwoordelijk voor de voorbereiding en organisatie van grote bijeenkomsten/evenementen en het verrichten van daarop betrekking hebbende coördinerende werkzaamheden. Mede verantwoordelijk voor de voorbereiding, organisatie en uitvoering van projecten. Hiervoor beschik je over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. Je bent verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van jou toko samen met twee andere managers vorm je een team.     Je bent aanspreekpunt voor diverse telefonische vragen vanuit diverse klanten, indien mogelijk zul je deze zelf afhandelen.   Je beschikt minimaal over een mbo/ diploma niveau 4 of een HBO werk/denk niveau bij voorkeur secretarieel  en/ of secretariële werkervaring bij voorkeur uit de juridische of notariële wereld. Daarnaast heb je tenminste 5 jaar secretariële werkervaring opgedaan in een vergelijkbare functie.   Je hebt de motivatie om jezelf te ontwikkelen in deze uitdagende functie. Je bent een klantgerichte  persoonlijkheid en stelt hoge eisen aan je werk.  Je bent flexibel, doelgericht en in staat om onder hoge tijdsdruk goed te blijven presteren. Je beheerst de Nederlandse taal even als het MS Officepakket op uitstekende wijze. En je kunt zeer accuraat werken.   Zeer goede arbeidsvoorwaarden: Naast een hele leuke en prettige werksfeer kent de organisatie ook zeer goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Salaris voor deze functie is tussen 2700 en 3700 bpm afhankelijk van werkervaring. Functie voor 32-40 uur per week. Vaste baan. Interesse? Stuur direct je cv en  motivatiebrief naar yvette@happycareer.nl  a.i. recruiter voor deze organisatie en eigenaar Happy Career. Al 20 jaar werkzaam voor diverse organisatie. Tel 06 282 49 643 voor meer informatie.  Vacature is per direct.   Gaat om vaste functie. Over de naam van de opdrachtgever wordt niet op voorhand gecorrespondeerd.  Alle kandidaten die ik benader worden meegenomen in file bij de opdrachtgever.